2012/03/14

MARTXOAK, 15 - KONTSUMITZAILEEN ESKUBIDEAK

"Gure dirua, gure eskubideak" lema aukeratu du Consumers Internationel erakundeak.
Munduan dagoen krisialdiari lotuta, orain kontsumitzaileen mesfidantza erantsi behar diogu. 
Merkatua eta kontsumitzaileen arteko harremanak hobetu behar direla argi dago. 
Merkatuaren gehiegikeriei aurre egiteko elkarte asko sortu dira eta, nahiz eta aurrepausu asko eman babes mailan, arau eta protokoloen ugaritasuna itzelezkoa izan da. Gaur egun, erreklamazio bat egin nahi baduzu, milaka papera bete behar dira eta, holan eta guztiz ere, Administrazioak enpresa edo laguna zigortzeko  aukera  eskasa da oso.
Bestaldetik, toki batzuetan erreklamazio-orririk ez dute, edo ez dute ematen. Kasu honetan konplikatzeko gogo gehiago baldin baduzu, jakin ezazu badagoela beste papera betetzeko. 
Azkenik, Eusko Jaurlaritzaren Industria, Merkataritza eta Turismo Saileko Lurralde Bulegora eraman beharko duzu dokumentazio guztia (ez ahaztu ditxosozko kopia zuria; berdea zuretzat izango da eta arrosa merkatariarentzat). Erreklamazio egin duzunetik 15 laneguneko epean jasoko duzu erantzuna. Baina pentsetan baduzu ailegatuko dela, jai duzu! 
Eta ailegatzen bada? Hemen duzu oso baliogarria den katalogoa. 

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina